Hiya,

Jaha. Då var man här. Första inlägget är alltid svårt att skriva. Men här kommer i alla fall en liten hälsning hem till er alla. Nu sitter jag på Pret A Manger i Fulham Broadway och har nu varit i London i fyra dagar. Fyra rätt långa dagar. Jag bor hos en familj här som har varit vänliga nog att ta emot mig och låter mig bo hos dem tills jag landat i tanken att jag faktiskt bor här nu och kommit igång med jobb och musik. För det är därför jag är här – jobba med musik, faktiskt ge det en chans. Någonting som mest varit en dröm, tänkte jag nu sätta in i verklighet, och se vad som händer.

Igår följde jag med min ‘hyresvärd’ på stand up där han testade på nya grejer, vilket var väldigt givande. Jag behövde verkligen komma ut. Något som jag tror är väldigt vanligt när man kommer till en ny stad helt själv är att man lätt går in i sig själv och nästan är rädd för att göra saker för att man inte känner att man har rätt till det för att man inte bor här .. hur svenskt är inte det ?!!

Imorgon, onsdag, ska jag – förhoppnigsvis – till Adixtion och deras nya kontor i ….Royal nånting. Det var ett rätt kort och luddigt samtal, där Nige först trodde att jag var en Sandra från Tyskland och började snacka betalning med mig tills vi kom fram till att det var Mandy from Sweden som ville ses istället.

För dem som inte vet, Adixtion Music är det bolag jag planerat jobba med. Vi träffades i Januari här i London och de menade på att enda negativa de kunde se med mig är att jag inte bodde i London, så ett halvår senare är jag här. Jag saknar er alla hemma galet mycket och kommer säkert hem någon gång snart på en visit. Fram till dess får ni hålla er uppdaterade här på min kära blogg och tänka på mig !!

Love ye all !!

