Idag har jag träffat en tjej jag länge haft kontakt med via Matching Models och som nu jobbar på en annan agentur som heter Faux Face. Vi har mailat och snackat på telefon i typ ett halvår och nu när jag flyttar hit, jobbar hon tre minuter från där jag bor !! Så vi sågs på lunchen idag och tog en smoothie.

Sjukt skön tjej! Ska ses i nästa vecka också.

Nu då .. nu sitter jag på Starbuck’s på Oxford Street och håller på somna. Hade en intervju för ett jobb som värdinna/arrangör på två av Londons schysstaste klubbar, Project & Movida. Deltidsjobb, men ett grymt sätt att träffa människor på och bra betalt. Så .. jag åkte i god tid, mötet skulle hållas högst upp i Selfridges byggnaden på Oxford Street. Mandy lallar dit och ringer det nummer som Tony skrivit i mailet. En enda lång ton hörs. Jag testar med min svenska telefon, samma sak där .. Jag kubbar till informationen och kollar med dem och även lånar deras telefon, låååång ton, inget svar. Så åker upp på högsta våningen där det bara finns en optiker och möbler. Jag åker ned igen och får gå över till Starbuck’s och låna deras Wifi. Där mailar jag honom och ger honom mina nummer. Får se om han ringer upp.

Schysst chans, bra pengar, och Mandy måste sumpa det. Men till mitt försvar. Hans nummer fungerade inte !! Han verkar fortfarande intresserad av att ses dock.

