Jag var verkligen inte pepp på att gå ut igår. Men jag tog min sista energi och puttade mig själv ut genom förren och for mot Oxford Circus och Movida. Jag skulle möta upp en från Mayfair Entertainment där jag i framtiden kommer att jobba lite extra för. Basically dra folk till klubben och få pröjs. Dock kom han lite sent så stod och väntade lite och vinglade, inte av alkohol, men av trötthet. När jag precis skulle slumra in (ståendes) kom det fram en tjej och undrade ifall jag väntade på Annika. Svensk tjej. Annika kommer inom trettio sekunder och jag traskar in med dem. Träffade en massa lovely ladies och klubben var kanon. Bra musik, bra atmosfär och bra folk ! Väl rekommenderad från min sida. Blev inte sent, men ska helt klart dit igen !

Idag har jag vilat. Alla dessa intryck jag fått under min korta tid här har dragit mer energi än vad jag trott. Jag är fortfarande lite i trans och har lite tvekan i allt jag gör, men det går framåt ! Idag kom det en turist fram och frågade mig om vägen. Jag svarade och kom underfund med att jag bor här nu.

Bild

