Jaa, bakis är väl bara förnamnet av vad jag är idag. Hade urkul igår med tjejjorna och kraschade runt tresnåret i Vidas soffa med Selma. Tyder på en bra kväll jao.

Bild

All the girls

Bild

Hehe det här är min fusklapp på bussresor hem på natten. Den behövdes iof inte men bra att ha !!

Bild

Brukar inte digga människor som lägger upp bilder på sin mat. Men denna risotto var to die for

Bild

Anyways, på vägen hem idag var det ett hejdundrande spektakel på vår gata. Jag antog att det hade någonting att göra med OS.

Bild

När jag kom till lägenheten berättade Mia att facklan skulle springa förbi idag klockan två och klockan var typ halv två när jag kom hem. Snacka om tur !! Så vi gick de sjutton meter som krävdes för att komma ut på stora gatan för att ta del av det

Bild

Excited tiiimes !!

Bild

And in came the torch !!

Sjukt minnesvärt må jag säga !! Har även fått ett till jobberbjudande på en mer central pub som är ok med att jag inte jobbar full tid. Får se hur det går, ska in imorgon och testa. Wish me luck !!

