Idag har jag provjobbat lite på en liten pub vid Edgware Road vid namn The Larrick. Lovade mig själv att inte gå tillbaka till restaruang men det är det som ger mig flexibla tider och dricks. Så ..

Sitter nu och tittar på invigningen av OS i London – galet spektakel. Ser nästan mer fram emot avslutnings ceremonin. Inte enbart för att det kommer vara slut då, utan för att giganter så som Geroge Michael, Take That, Elton John och .. SPICE GIRLS (!!!) kommer uppträda.

Anyways .. efter att ha jobbat i två timmar, tog arbetsgivaren (eller vad man kallar dem) mig åt sidan och sa att de ser fram emot att ”have me on board”. Yay !! Känner att det börjar landa lite nu. Saknar hemma en del just nu, men trivs kanon här.

Nu ska jag återgå till presentationen av alla länder osm ska delta. De kör i bokstavsordning, vi väntar på Sverige ofc, och de är på C … får ta och göra mig en kvällsmacka.

Bild

