Har haft ett par underbara välbehövda veckor i Grekland Kefalonia med mina kära familj.

Början av min tid i London har varit allt annat än lätt och jag har verkligen växt, men behövde verkligen en semester så resan kom verkligen perfekt ! Min mamma fyllde 50 och ville åka iväg bara vi i familjen i två veckor. Här kommer lite foton därifrån =)

Så här såg man ut första dagarna 😛 bläääk

Bild

Kanonfina solnedgångarBild

 Hade en supersuperstorm en natt som översvämmade min och min systers rum och hela grannpoolen. Tog dom tre dagar att göra ren den. 

Bild

BildBild

Annars såg det ut så hääär !BildBild

Dagen då Ma fyllde 50 !BildBildBildBildBildBild

Bild

Besöker ni någonsin Kefalonia är denna grotta ett måste! 

Drogarati Cave. Helt magiskt. 

BildBild

Också Melissani, en underjordisk sjö med sjukt fint vatten !BildBild

Haha underbar bild på Daniel ”I’m gonna get food, YEAH”BildBild

BildBildBildBildBildBild

Som sagt, fantastisk resa !! Vill ni åka till en paradisö där turismen inte slagit i ordentligt, är Kefalonia perfekt !!

