Hej hopp !

Igår var jag körde jag och Gema lite ärenden med tvätt, ommöblering, städ och shopping. 

Vi gick till Notting Hill för att handla på Portobello. Svinbra ställe som säljer massa grejs för bara £1 !! Vi köpte tvättmedel, konserver och schampoo. Sen handlade vi på Tesco och frukt och grönsaker i stånden längst vägen. Smart av oss att välja att gå hit en Lördag eftersom världens alla turister flockas just här. 

Men det var häftigt att se vad som finns en knapp tio minuter ifrån vår dörr ! Stod en massa gatumusikanter  mitt i vägen och spelade och sjöng. Vissa av dom var sjukt duktiga. Hade jag haft med mig kameran hade jag filmat, men i vanlig ordning suger ju jag på det. 

När vi springer in under tak när himlen öppnade sig, fick jag ett email på mobilen. Jag öppnade och kollade. Hade fått ett erbjudande om ett jobb på en P&O färja som går mellan Hull i England och Zeebrugge (eller nåt) i Belgien. En vecka, tre gig om dagen. Hehe, yaaayyy !!

Så nu sitter jag i ett hus på en gård långt borta i fanders där han jag ska samarbeta med bor. Ägarna till gården äger tydligen Fila så därav de maffiga villorna. Lite galet. 

Blev placerad i ett stort hus .. själv .. där jag och Yvan (han heter så) kan repa. 

Hittills har vi övat in ca 20 låtar och ska gärna vara dubbelt så många. I bilen imorgon kommer vi kunna komma på fler säkert. Tar ca fyra timmar till Hull ifrån London. 

Här är min säng ;P See what I mean? Mer foton på denna fantastiska plats kommer imorgon (lovar =P)

Bild

 

