Jag har inte skitit i att blogga !! Fick bara aldrig tillfälle igår och tog till nu att få Internet på datorn.

Efter att jag suttit och svurit och skällt tyst på datorn i matsalen kom det fram en liten Phillipin (typ alla som jobbar här är därifrån), sa ”you’re not making it work, Jane?” – av någon anledning kallar alla mig för Jane -, tryckte på några knappar och vips, funkade det.

Anyways. Jag ska berätta mer om igår.

Sjunger på ett kryssningsfartyg (P&O) som går mellan Hull (England) och Zeebrugge (Belgien, där vi ligger iland nu). Sjunger med en snubbe från Brasilien, Yvan som – jag märkte igår – är sjukt duktig !! Ska berätta mer om igår i nästa inlägg. Men måste bara visa det stället jag kom till igår, det var lite som i en film.

Åkte till Stanmore (Zon 5) där Yvan hämtade mig och körde en bit, in på en liten väg med enorma grindar som öppnades när vi kom och vi kom in till en mansion med tre hus, stall, hage och vackra bilar och trädgårdar.

Det är en familj, ursprungligen på Indien som tydligen ägt en del av märket Fila (!!) så jag fick typ ett hus för mig själv – bäst av allt var fan duschen – med en säng som skulle kunnat rymma tre pers.

Vi repade lite där inne innan vi gick över till stora huset för att hänga med familjen. ‘Mamman’ värmde på nån kanongod fiskrätt medan jag satt mitt i ett hav av åtta hundar och en chinchilla ..De var oerhört kärleksfulla och livsnjutare fick jag en känsla av och kallade mig ”love, honey oc darling” i varje mening.

Här kommer lite bilder ifrån min kväll på Willow Farm.

Bild

Bild

BildBildBildBild

Just när jag trodde att det inte kunde bli mer idylliskt, möts jag av mjölkbilen …

Bild

BildBildBildBildBildBild

BildBild

Mer bilder ifrån resan kommer snart.

