Halloj !

Då sitter man på sin vanliga plats i matsalen och jobbar. Både med att skriva reserelaterade artiklar för ett independent marketing bolag. Mycket kul. Men måste erkänna att fokuset mest ligger på att lära sig nya låtar. Efter giget igår pratade vi med CJ – som är Dj på skeppet och lite vår supervisor – och sade att vi har stegat över alla förväntningar gällande kvalité på både låtar, proffsighet och röst. De har tagit in rätt många band som fått ögon stora som tefat när de är tvungna att lära sig två låtar om dagen för att de inte har nog med material för tre gig på 45 minuter. Medan vi, som lärde känna varandra en dag innan första giget, har jobbat hårt i timmar för att kunna ge publiken en varierad låtlista. Giget igår gick dock sådär enligt mig. Jag hade huvudet på annat håll och glömde texter ibland, dock inte så det märktes för sådana som inte kan låten. Sen var det också sjutton ungar som sprang runt och bokstavligen vrålade på dansgolvet. Jag fick lägga band på mig för att inte hoppa av scen och sparka ned dom .. Har alltid älskat barn, men sen jag flyttade till London har jag liksom … tappat tycke för dem så att säga =P Hemskt.

Men idag är det Fredag, vi lämnar Hull klockan 18 ikväll och 20:30 är det nya tag som gäller. Förhoppningsvis massa VUXNA människor på dansgolvet ikväll !!

My spot. Where they always have food ad the TV on which for some reason always show Asian soap operas where people are crying. All. The. Time. And with a cheesy American song in the background.

BildThis is the stage från the bar when no one’s there. BildBild

BildBild

Was thinking about having a stroll in Belgium today but I think I’ll pass …

BildBildBild

Stage entranceBildBildAnd we’re on again !Bild

