Näst sista dagen. Galet vad tiden går fort när man har roligt. Men ska bli nice att imorgon få sova i sin egen säng utan att hela sängen skakar av motorer. Imorse vaknade jag av att det kom in en man klädd helt i orange och skulle fixa toan. Jag fattade ingenting och innan jag visste ordet av det var han ute igen .. Fick tillbaka mina kläder ifrån tvätten dock så jag var glad. Helt sjukt vad rent det blev, haha !

Igår då. Galet vilket drag. Vi hade tänkt att starta kvällen, som vi brukar göra, lite lugnare med ett par up tempo låtar bara för att mixa det lite grann. Så fort jag började sjunga på Uptown Girl så kommer det in ungefär femtio ungdomar och hoppar runt på dansgolvet, så vi får ändra hela setet på scen och bara köra partylåtar. Helt galet. Det var som att ha ett gäng fans nedanför scenen för de skrek med i låtarna och vinkade och hela köret. Askul. Ha ha !! De andra två seten, efter bingon, körde vi lite äldre klassiker för den lite äldre publiken, för barnen hade gått och lagt sig. Kul det med. Även här sjöng de med och dansade vilket var grymt kul. Tror att min största hit igår var Living on a Prayer. Sjukt drag den låten för med sig !

Party !!!

BildBildBildBildChriiis, haha !! Our DJ for the night. He was running around taking pictures of us when suddenlt some girls on the dance floor took the camera and took a pic of him. BildAfter gig snack baaahwwpp !!Bild

Second last day … feels weird ! Tonight went super well though. We thought we’d start off with a bit of a calm, slow set with acoustic songs. But during the third song which was a bit up beat (Uptown Girl) about fifty youngsters came out on the dance floor from nowhere and started to dance so we had to change the set on stage and do only up beat songs and then change it again. People were dancing all the time. But I noticed I really had to talk all the time during the breaks between songs so people wouldn’t leave the dance floor !

