Aight people, 

Då var man tillbaka i London igen. Fick ett kärt välkomnande av mina kära roomies igår. Och ännu kärare när de fick sina presenter, haha !!

Kom tillbaka hit runt fyra och hade sen myskväll med lite vin jag köpt med mig från båten. Två boxar för £13 *flin* KAP. Och självklart Toblerone. 

Imorse sov jag till elva. Någonting jag sällan gör annars. Men fastnade framför One Piece till halv två. Måste alltså börja vända på dygnet och börja gå upp samtidigt som Gema och få en frukostkompis igen. Saknat våra mornar =P

Ska ned igen snart till banken. Ska idag öppna bankkonto på Barclays. Var över där med all den information jag har och fick hjälp av en mycket trevlig herre. Tydligen accepterar de inte tenancy agreements, men det verkade inte vara några problem om jag hade NI nummer och pass. Det är olika beroende vilket kontor ni går till, men alltid bra att ha fixat NI nummer innan och ha passet till hands. Sen är ett hyres – och anställningskontrakt alltid ett plus. Men som sagt, värt att gå till kontoret och fråga vad det är som gäller. Och var trevlig, det lönar sig i längden !!

Nu ska jag dammsuga snabbt innan jag springer ner över gatan till banken igen. Sen blir det kära gamla Starbuck’s och skrivjobb några timmar. 

BildBildBildBildHave to look okay for my bank meeting ;PBild

 

