Idag har jag stått och larvat mig framför kameran i lägenheten. Har varit lite duktig och släpat mig till gymmet och handlat på marknad i Notting Hill, men när jag kom tillbaka ifrån det var det lek-tajm.

Dessa videos är till för att skicka till ett Norskt-Engelskt bolag som söker demo singers. De gillade min röst, men behöver höra lite specifika låtar. Eftersom jag inte har en egen studio här i London så fick det alltså bli med digitalkamera. Spelade in en låt jag inte riktigt kunde: ‘Impossible’ av Shontelle. En grymt bra låt. Den andra låten var den välkända ‘Bleeding Love’ av Leona Lewis, denna låt har jag aldrig gillat, men den var rätt kul att sjunga.

Impossible

Bleeding Love

Verkligen inte lätt att få rösten att hålla så här ‘naket’ och med igentäppt näsa. Men det gick okej. Nu får vi se vad jag får för feed back !!

 

