Morning Glory !!

Hoppas alla hade en kanonfredag. Jag spenderade min med två grymma tjejer på Strawberry Moon i Maidstone. Ett grymt ställe väldigt centralt mycket nära Oxford Street, men man liksom går in en tvärgata och vips är man lite i en annan värld. Helmysigt med små restauranger och längst in då kommer denna klubb. Inga turister alls, nästan bara britter, vilket faktiskt var lite skönt som omväxling. Sen jag kom hit har jag mött förvånansvärt lite britter. Så det var kul !

Ett ställe att rekommendera om ni vill gå ut med tjejerna och dansa till blandad musik på ett upplyst dansgolv (både väggar och golv sken i grönt och lila) och se personalen gå upp på scen och köra en koreografi till Michael Jackson’s Thriller. Galet !

Kom hem runt fyrasnåret i sällskap av två tjejer från Polen som jag mötte på bussen, som man gör. Idag ska jag mest ta det lugnt och njuta av att jag har mitt rum för mig själv den här helgen.

Jag sitter och kollar lite på olika protein ersättningar eller vad det nu kallas. Har fått en £20 Voucher av mitt gym så funderar på att faktiskt köpa mig nåt pulver och tabletter som sätter fart på förbränningen, självklart blandat med träning och sund kost.

Vad anser ni?

Jag & Julia igår. Smått lulliga =P

 

