Hade lagom lust att åka ända ut till High Barnet i Zon 6 för att spela in Promo Videos till kommande jobb. Men jag satte på mig solbrillorna och satte av mot tuben. Väl framme försöker jag ringa Yvan men kommer inte fram. Messar. Kommer inte fram. Slutar med att jag sitter i en timme på stationen. Som tur är hade jag härliga vänner att chatta med.

Hungrig och grinig sitter jag där tills Yvan ringer och halv panikslaget hämtar upp mig. Vi kommer till Willow Farm som alltid är en syn och de sätter mig i köket och börjar fixa mat. Antonelle slängde ihop en kanon pasta – vad mer kan man vänta sig av en italienare – och sen bar det av emot deras enorma gym där allt redan var riggat, redo för att börja spela in. Vi körde en massa låtar vi gjort på båten som Yvan kommer sätta ihop till en video sen. Kommer lägga upp den här.

Bästa låten: Lätt ‘Rolling in the Deep’ Jag ville egentligen inte köra den, men Yvan tyckte att det gått så bra på båten att han tyckte jag skulle köra den. Killarna som höll på gymma stannade upp o lyssnade o jag fick faktiskt en lite applåd efter, hehe worth it 

Bildregn från Willow Farm

Lätt ett av de snyggaste köken jag sett.

De hade skyltar hängande överallt i köket. Detta är lätt en av mina favoriter ;P

Lite inspirerande läsning

Med en italienare i köket behöver man inte lyfta ett finger

Och sju hundar .. blev en bra på dessa två sötisar

Riggat & Klart redo för inspelning !! Ni ska få se resultaten sen.

