Har verkligen känt hela den här veckan att min London energi sakta börjar sina för denna gång. Jag har legat i hårt i fyra månader att skapa mig ett liv här och känner att jag lyckats väldigt bra. Jag har kära vänner som jag behåller och har filtrerat bort alla dom som suger energi. Jag har gått med i gymmet, jag har en lägenhet centralt med fina roommates, jag har en photo shoot coming up för image bilder, jag har ett litet team jag ska påbörja project EP med. Jag har en del sång jobb och ett skriv jobb. Allt har rest sig, redo för mig att verkligen starta nästa år.

Nästa år ja. För nu är jag rätt trött på London livet. Jag vill nu mest hem till Stockholm för min jul ‘ledighet’ – kommer ju behöva jobba hemma också – och vara omringad av det man känner och älskar. Jag kommer het klart att komma tillbaka hit i början av nästa år med nyvunnen energi och hunger efter framgång.

Imorgon åker jag till Stockholm över typ en dag för att delta på min pappas spelning på Big Ben i Stockholm. Jag bokade den resan för typ tre månader sen. Sen på Torsdag hänger min mamma med mig hit, med en kompis och stannar över en lång weekend. Sen den tolfte december planerar jag att åka hem igen. Som sagt, rätt klar med mitt London 2012.

Jag & Mina bästisar (två av dom mina kära systrar) kör Slaaaash !! Jag suger på det =P

Bild

