Hade en kanonkväll igår på Big Ben i Stockholm. Nu är det snart dags att flyga tillbaka till London där mor min väntar haha. Känns som att jag sakta går över från Londonlivet till en kär tid i Stockholm för att vila upp mig. 

Igår då, spenderade hela dagen med mina kära systrar och sedan mötte vi upp lite folk på Big Ben efter att jag repat lite med pappa. Klockan åtta började kalaset och som alltid är det ett himla drag och kärleken riktigt sprudlar i luften. Jag gick upp och körde ”Your Long Journey” med pappa vilket gick sjukt bra. Sen i andra setet började det vrålas att de skulle köra den kända låten ”Country Roads” så Totte (sångaren) bjöd upp mig och Elvira på scen för att köra den som sista låt. Det är lite av en familjelåt så var hur kul som helst. Sen efter det var det dags att dra vidare. Vi avslutade kvällen på Scandic Malmen. 

Vi kom hem och då hade den första snön lagt sig och vi, fulla och glada, bestämmer oss för att bygga en snögubbe. 

Sen idag vaknar jag utan mobil, så den har jag väl supit bort. Hej åhå vad klantig man får vara då. Turligt nog har jag mitt engelska kontaktkort i plånboken så lånar en mobil här hemifrån tt par veckor så får jag väl köpa en ny mobil i jul. Go me ! ha ha, 

Men skam den som låter en mobil styra ens liv.

Jag och mina kära småsystrar. Även fast jag ser så pluttig ut =P

Bild

