Etiketter

, ,

Bild

Var på Pilates idag igen. Kan inte få nog av det. Man använder hela kroppens stabilitet och blir så.. sjukt.. trött! Vi hade en ny instruktör idag. En italienare som vad hur bra – och vig – som helst!

På vägen tillbaka lallade jag förbi Holland & Barrett och köpte hem Agave Nektar & Omega-3 Fiskolja i Kapslar. Omega-3 är grymt bra och viktigt att få i sig och jag som inte äter fisk så ofta som min kropp kanske skulle vilja, kör med tillskott så jag får i mig bra fetter dagligen.

Agave Nektar är bara någonting jag använder istället för socker och honung eftersom det är lägre i GI (Glykemiskt index) som kort sagt avgör hur kolhydrater påverkar dina blodsockernivåer. Jag drar ned på det eftersom jag gärna har nåt sött i morgon-gröten. Agave har GI 27 & Honung typ 62, så why not.

Ikväll blir det mys Thai med Alex i Fulham Broadway.

