Holy GHOST vad luften är tung här. Suttit inne och sökt jobb en stund och kom ut i strålande solsken men det kändes som det precis gått en monsun förbi och av marken att döma hade det typ gjort det medan jag suttit inne. Men skönt med lite sol så tog en omväg hem och handlade.

Imorgon då ska jag till Movida och kolla in stället som jag eventuellt ska representera i framtiden. Jag kommer basically få betalt för att dra dit folk och se till att de ha roligt. Nu är det ju så att jag känner no one here så blir eventuellt så att jag svänger förbi där själv och själv knyter kontakter. Det är två svenska blogg-tjejer som anordnar eventet imorgon så kommer säkert finnas en hel del svenskar där.

Ska bli kul, eller .. aldrig kul att gå ut själv, men jag har redan klivit ut ur min egen ram, varför sluta där ..?